miércoles, 20 de enero de 2010

Explicacions sobre l'Impost de successions

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Esto de que sólo lo pagarán los ricos está todavía por ver. De momento, con los fantásticos PLAZOS, hasta julio de 2011 seguirán pagando las clases medias, y después de dicha fecha, como siempre, SEGUIRÁN PAGANDO LAS CLASES MEDIAS.

Con toda la letra pequeña que han incluído, al que tiene un negocio, sea una panadería, mercería o bar de la esquina, por poner un ejemplo, las reducciones se le aplican a la mitad, y siguen siendo clases medias, o sea que VAYA REFORMA! Pero no, de esto no habla nadie.

No sé a qué llamáis vosotros "los ricos"...

Anónimo dijo...

Els rics nomes pagan el 5 % per I.S. ja que el seu patrimoni l'incorporen a empreses patrimonials, el cual nomes es grava en aquest porcentatje. I a mes, s'estalvien l'impost municipal.

Qui paga realment es la clase mitjana, si voleu la clase mitjana alta, pero no pas els rics. I aquests, els que si paguen poden pagar fins a un 32 % ( que convindreu es superior al que paguen els que nomes paguen un 5% ) del valor que la Generalitat dona als bens; valoracio que en molts casos es molt superior al preu de mercat.

Es a dir, que per la clase mitjana s'ha quasi abolit el dret de propietat.

Aixo si, siguem redistributius, pero que ho sigui nomes la clase mitjana catalana, i els extremenys.

Genial !!

Anónimo dijo...

Por favor, a ver si se dejan de una vez de tanto demagogia absurda, estoy cansada de las tonterias de las políticos como ustedes, lo único que hacen con este impuesto es arruinar a la clase trabajadora, que intentamos sobrevivir como podemos.
¿ Pq los políticos no se bajan el sueldo de una vez?¿ Pq no bajan los impuestos?.

Anónimo dijo...

l'impost de successions el paga i pagarà la classe treballadora i mitjana, i amb moltes dificultats per qué la crisis també ens perjudica. la petita reforma que s'ha fet és una vergonya i presa de pèl a la ciutadania catalana que ho estem passant malament en molts casos per pagar aquest abusiu i confiscador impost. Per què la resta de Comunitats pagan d'un 1 al 5% i en canvi a Catalunya es paga fins un 32%, és just pels catalans?